Apr 29, 2012

Gosip Baru Zarina Anjoulie | AKSI LELAKI CIUM ZARINA ANJOULIE

Gosip Baru Zarina Anjoulie  | AKSI LELAKI CIUM ZARINA ANJOULIE | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, di sini saya ingin kongsikan dengan anda gosip baru artis malaysia 2012 , hoho .. macam la artis malaysia ni hot sangat ,,heeeeeeee :D .. Sebelum itu saya ingin berterima kasih kepada anda semua kerana sudi datang ke blog saya , antara gosip terbaru artis malaysia adalah berkaitan dengan seorang artis yang seksi ni iaitu ZARINA ANJOULIE. Maaf la jika ada yang tersinggung dengan kata-kata saya ini, saya sebenarnya memang benci dan meluat lihat muka zarina anjoulie ni, sebab dia ni terlalu seksi dan suka mendedahkan dirinya .


Zarina Anjoulie Lavocah bolehlah dinobatkan selaku ratu kontroversi apabila dirinya sekali lagi dipalit kontroversi terbaru ekoran tersebarnya gambar di internet aksi dicium mesra oleh seorang jejaka
Namun,menurutnya,lelaki yang mencium pipi gebunya itu adalah abang tirinya.Kesan tersebarnya gambar panas berikut menyebabkan dia semakin tertekan dan tidak faham mengapa segelintir pihak tegar melemparkan dakwaan tidak rasional sekali gus cuba menjatuhkan dirinya sebagai penggiat seni tanah air
Terdahulu,dirinya juga dilanda beberapa kontroversi antaranya pergaduhan dengan Lutfyah Sheikh Omar atau Lufya yang mendapat liputan media
zarina anjoulie bercium kontroversi aksi lelaki cium zarina anjoulie


EmoticonEmoticon